Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

                  Φίλες και φίλοι μελισσοκόμοι
               Θα συνεχίσω και την καινούρια χρονιά, μέσα από αυτό το blog, να μεταφέρω τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου σε ότι αφορά τη μέλισσα.
                Μέσα από αυτό το blog έχω επικοινωνήσει με αρκετούς νέους μελισσοκόμους που έχουν δει την κυψέλη Dadant με ενδιαφέρον και σαν πρόκληση  και θα ηθελαν ή ξεκίνησαν να τη χρησιμοποιούν αλλά διστάζουν λόγω της απουσίας από την αγορά εξειδικευμένων καταστημάτων αλλά και απουσία ενδιαφέροντος. Εκτός αυτού κάποιοι λίγοι που ασχολούνται έχουν κάποια είδη που απαιτούνται και η αλήθεια είναι σε τιμές τσουχτερές.
             Επειδή η χρήση της κυψέλης Dadant είναι και θα είναι για μένα αποκλειστική θα σας ενημερώνω για οτιδήποτε  έχει να κάνει με τον χειρισμό της αλλα και την εξεύρεση εξοπλισμού. Ήδη μέχρι στιγμής έχω βρει κατασκευαστή πλαισίων με τιμές όσο και τα πλαίσια Langstroth και έχω στείλει σε όσους μου ζήτησαν. 
                Τώρα συζητώ με κάποιο κατάστημα για κατασκευή ξύλινου πατώματος 30cm κατάλληλο για πλαίσια Dadant. Όταν θα έχω απάντηση αλλά και το δείγμα της κατασκευής θα σας ενημερώσω.
                  Επιπλέον θέλω να κάνω ανάρτηση για συσκευή συρμάτωσης πλαισίων και των δύο τύπων αλλά και μίας απλής και οικονομικής κατασκευής για την εξαγωγή του μελιού από τα πλαίσια Dadant.Λόγω περιορισμένου ελεύθερου χρόνου θα προσπαθήσω όσο πιο έγκαιρα μπορέσω να το κάνω.
            Διευκρινίζω ότι δεν είμαι ούτε κατασκευαστής ούτε έμπορος. Απλά μπορώ να σας ενημερώσω για κάποια πράγματα ή να κάνω κάποιες μαζικές παραγγελίες γιατί κανένας δεν θα ασχοληθεί με 5-10 κομμάτια.
                 Επιπλέον σκέφτομαι να ασχοληθώ με διάθεση παραφυάδων Dadant αλλά μάλλον το βλέπω δύσκολο για τη φετινή χρονιά.
              Αυτά προς το παρόν. Εύχομαι σε όλους να περάσει ο χειμώνας χωρίς απώλειες και να έχουμε μία καλή μελισσοκομική χρονιά.
                 Όποιος έχει απορίες ή χρειάζεται οποιαδήποτε βοήθεια είτε είναι χρήστης Dadant είτε όχι μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο τηλ  6989825036.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου